skolan


Jag just nu sitter själv i klassrummet i skolan med min bärbara dels för att jag är på dåligt humör och vill inte att det ska gå ut över andra och dels för att jag väntar på att Alex ska komma till skolan hon är hos bm.

Igår studiedag satt hemma och skrev hemprov är fortfarande inte klar med något av dom nästan klar med det ena och halv klart med det andra blir att pluggga i helgen. Sen hade jag konfirmander det gick helt okej. Har inget att klaga på.
Mitt dåliga humör jo jag stressa till skolan kom 10.15 vi skulle börja 10.25 och då säger dom 6 som är i klassrummet att vi inte har lektion och att vi ska jobba med sånt vi måste ta igen i alla olika ämnen så jag satt igång min dator och började lite smått men va så sur att jag inte kunde göra något ordentligt så jag skrev av mig på pappas Facebooks status Ops. Nu kom Alex så nu ska jag säga hej till henne haha aja skriver när jag orkar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0