Jag gör medans jag borde

Sitter och sorterar allt i min externa hårddisk överdrivet det kommer ta 1000 år att hitta en bild xD Sen ska jag rensa också vilket kommer ta tid. Fast jag måste plugga till Natur också och läsa Hamlet för att skriva bokrecension men när man inte mår bra har man ingen lust! Men nu MÅSTE jag plugga natur hårddisken får vänta. Skriver när jag känner för det. Jag hade tänkt att skriva något men det helt försvann när jag började skriva inte kul :( men onödigt inlägg det här blev haha. Men nu blir det att plugga sen bilr det hårddisken!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Yes, har sett Daniel Adam-Rays porträtt, kan nog bli coolt!

2011-02-17 @ 20:02:16
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0