Ingen skola idag

Hej just nu sitter jag vid pappas skrivbord med min dator i knät. Kollar på 7th Heaven på pappas stora dator skärm (typ dubbelt så stor som min TV) och MSN, facebook, PS och nu bloggen med min dator. Blev ingen skola för mig idag för min svenskalärare va sjuk igår och det stod lektionsplanering för dagen på SchoolSoft och det gör det typ bara när han är sjuk och ja en massa mer krångel med Svenskan och sen fick jag sms av min Samhällslärare (typ 15 min innan jag skulle gå) att lektionen var inställd så jag har varit hemma hela dagen. Ska göra Svenska hemprovet senare idag eller imorgon. Nu får ni en bild jag tog nyss haha blir så tråkigt utan bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0