5/2

Hej! Ligger och kollar på sista ja sista :( avsnittet av 7th heaven buhu snart är det slut.
Dagen Jag vaknade 10 (så sent :o) åt lite och sen satt jag igång med Svenska hemprovet/hemuppgiften och blev klar eftet kanske 10 timmar? ne tror det kan ha varit mer! Och när den va klar satt jag igång med Samhället och den blev inte klar gjorde lite sen va det dags för lunch sen gick vi ner till centrum för att leta födelsedagspesenter till pappa. Till mig själv blev det en bikini chockrosa underdel och en mörkblå nästan svart överdel och tre långa linnen från Gina för dom skulle utgå ur sortimentet och det är typ de enda kläderna jag använder till jeans, leggins och typ allt.
Är typ halv död just nu skit trött och sur.
Hör av mig när jag känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0