22/2

Nu sitter jag här igen. Igår med ungdomsgruppen stöpte vi ljus eller Jag, Anna(ledare) och Bella stöpte ljus medans dom andra tjejerna och killarna kolla på film. Men Ogge och Andres(båda ledare) satt och kolla när vi höll på med ljusen och retades. Bytte tröja så jag inte skulle spilla sen när jag bytte tillbaka till mina vanliga kläder så ville anna att jag skulle flytta ett ljus så spilde jag stearin över hela ärmen på min kofta fan!
När jag kom hem gjorde jag lite på Hamlet grejen hoppas jag blir klar ikväll så jag kan plugga till provet på Fredag. Massa skit snack det här inlägget! Har inget att skriva! ska nog ladda upp bilder ikväll bloggen blir såååå tråkig utan bilder.
Idag vet jag inte hur länge jag är i skolan vet inte hu schemat ser ut -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0