18/2

Hellojs imorse kl 6 fick jag värsta börja-skriva-bokrecension-om-hamlet rycket trots att jag inte läst klart boken så jag satt igångmed att skriva om William Shakespeare haha så kan det gå. ska försöka plugga lite Natur sen för imorgon är min dag fullbokad. Ska förhoppningsvis lämna in min dator VILL INTE men måste den är jobbig och sladden är glapp och lite så :(((( och sen vet jag inte i vilken ordning allt händer men det händer en del saker. Skrev värsta inlägget men ångra mig och tog bort att. Ska rensa datorn lite och så ifall jag ska lämna in den imorgon. aja se ya later

Kommentarer
Postat av: Mikailalise

Very good guestbook. Interesting!

2011-07-15 @ 07:16:08
URL: http://mikailalise.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0