12/2

Hallojs!
okej min dag idag jag gick upp typ halv 8 för att göra mig klar och åka till Husby med min familj för att bada (husbybadet) haha grymt kul man blir aldrig för gammal för äventysbad. Sen åkte vi till Kista för att äta och gå i affärer hitta typ 10000000 saker jag ville ha men köpte bara en tunika/klänning/tröja va man nu vill kalla det skit snygg för 20 kr!!!!! köpte två böcker och fick en väldigt rosa tjock tröja. Fanns massa snyggt på Monki, new yorker och en massa andra affärer som jag ville ha. När jag har pengar som jag kan handla för så ska jag lätt till New yorker och handla upp dom haha. Efter Kista åkte vi för att se på bio vi såg Åsa-Nisse fy fan va den va bra jag typ skratta som en galning rekomenderas starkt om man vill skratta! Och nu sitter jag här. Riktigt trevlig dag med familjen! Men det va typ det tänkte fota mina grejer men orkar inte kanske gör det imorgon får se.
Det va min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0