cheerleading

Har kollat på alla 5 Bring it on filmerna idag alla är ju skit bra ju! Har ju sett dom tidigare men idag såg jag alla på en gång (inte alla samtidigt men en efter en) och jag vill också gå på cheerleading. Har typ alltid velat men har inte hittat någonstans (eller så har jag inte letat så noga) och när jag var liten viste inte att man kunde i Sverige då ville jag bo och gå i skola utomlands så jag skulle kunna vara en cheerleader. Men det är hur som helst ascoolt! Började hoppa omkring när jag kollade på filmerna vilket inte var så bra eftersom jag blev helt yr i huvudet och fick en hostattack.. Är det bara jag som tycker cheerleading det är ascoolt??
Nu ska jag återgå till mina filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0