26/12

Hello!
Idag har jag hängt med Malin från typ kvart i 10 till typ 4 eller något först var vi i kista och kollade mellandagsrean som typ sög köpte bara en tröja på Monki (bild kommer nere) och hittade typ inget annat malin köpte dock mer men bara saker på Monki efter flera timmar av att titta på kläder man inte ville ha, blivit putat och stampad på. När vi kom hem till mig körde pappa oss till Media Markt eftersom jag var i stort behov av en datormus då den som finns på datorn (har ju bärbar) har pajat det går inte att vänster klicka bara höger klicka och det är mycket jobbigt. Men trotts överdrivet mycket folk på Media Markt hittade jag och köpte jag en blå mini datormus. Sen körde vi hem Malin. Jag satt mig vid datorn och hade börjat på ett inlägg när jag hörde musiken från skönheten och odjuret komma från vardagsrummet och jag var tvungen att springa och kolla.
Men här kommer två kassa redigerade webbkamera bilder för jag orkade inte ta fram min kamera.


Om du ska ignorera mig kan du räkna med att jag kommer göra samma sak mot dig. Behandla andra som du vill bli behandlad så tro inte att du kan som du alltid gör komma krypande tillbaka när dina "vänner" skiter i dig igen för då kanske jag har någon annan bättre vän inte en som bara sviker..
Behövde bara skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Visste inte att klädreorna börjat :o på h&m och gina också?



<3

2011-12-26 @ 19:36:23
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0