Typ nästan godnatt.

Nu är jag såå trött och seg att det inte är sant. Jag tog värktablett mot febern och huvudvärken och kände mig så pigg att jag började rensa mitt skrivbord (hur tänkte jag där?) men iallafall så är skrivbordet typ utrensat bara lite smått kvar och jag är helt slutkörd! Så Ska snart lägga mig och sova vilket kommer bli jätteskönt! Hoppas jag mår bättre imorgon och hoppas jag får sova inatt. Men jag har kastat massa grejer från när jag gick på EKS och massa dåliga dikter och texter jag skrivit under åren och de flesta är jätte dåliga så det var bara skönt att bli av med dem. Men nu säger jag godnatt för jag lär inte blogga mer innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0