The only thing missing is you

Hoppas ni hade en trevlig julafton! Det hade jag tills slutet då det blev lite kaos tyvärr. Farmor skulle komma och äta julmat och det idag men det som hände igår gjorde att det blev inställt.  
Idag har jag varit på två julottor en 5 och en 7 båda var jätte mysiga :) Sen jag kom hem har jag myst och kollat på film.

Tänkte skriva vad jag fick i julklapp.
De personerna jag fick av var mamma, pappa, Filippa, farbror, farmor och Malin. Orkar inte skriva vad jag fick av vem bara skriver det jag fick.

Två tavlor en med massa kassettband och en med en färgglad streckkod, scrubs 8 & 9, chips, tuggummi, två spiralblock, en ram, presentkort på H&M, blåa hörlurar, pennor, en ansiktsmask, en tröja, örhängen, förvaringspall, rusta uggs, två CD böcker (båda är olika barnböcker om morfar prosten helt underbara), H&M One piece (skit skön men tänker inte gå utanför dörren i den), Bok: Digital fotograf del 2, Bok: Stora boken om stickning och en skit mysig filt med Engelska flaggan på.

Nu ska jag åtegå till min film hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0