Mobilblogg 15/12

Jag har inte haft tid och lust och dessutom inget att blogga om. Försökte fixa ny header men det kom inte igång.

I lördags gick mitt uvfilter sönder igen det var dock inte mitt fel den här gången . Och min fjärr till kameran försvann samma dag men att den hade försvunnit upptäckte jag först igår när jag skulle ta självporträtt. Men en ny är på väg och det nya uvfiltret kom igår så snart är allt som det ska igen. Tack för att tradera finns skulle inte ha råd att köpa båda sakerna helt nya nu när julen snart är här. Det är ju så galet dyrt :(
Imorgon är det fredag vilket betyder ledigt från skolan :)
Nej nu ska jag se om jag har några iPhone bilder jag kan ladda upp. (tog bara en. Vet inte om jag har lagt upp den tidigare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0