I've been here all the time

Snö, snö massa snö. Slasksnö tyvärr.. Det är nästan bättre utan snö. För det blir så jätte blött med den här snön..
Har sett lite på Gossip Girl säsong 5 fast nu finns det inga avsnitt kvar som går att¨kolla på så jag får typ vänta till Januari :(( och jag har lite panik över hur avsnitten slutar.

Men imorgon har jag konfirmander vilket betyder att jag ska upp tidigt för vi ska åka in till stan. Det blir nog trevligt tror jag :D Om jag får tillfälle så kanske jag slänger upp ett inlägg vi får se. Just nu går det bättre att blogga från mobilen eftersom jag bara ser lite av det jag skriver när jag sitter vid min dator. fast jag gillar inte att blogga från mobilen på det sättet att man inte kan välja storlek på bilder och inte välja vilken kategori inlägget ska ha. Jaja nog om det.

Ja nu ska jag fortsätta med mitt. Vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0