20/12

Sitter och kollar på "Before i die" bilder/texter och jag kommer på att jag, Eve, Ejnar och Marre gjorde varsina listor. undra vart min är... kastade den säkert med massa annat. Jag skulle nog kunna göra en bättre lista nu än den jag gjorde då.
Mitt liv just nu är tråkigt. Typ inget händer i skolan jag bara sitter där och gör nada för jag är klar med allt idag frågade till och med en lärare varför jag var i skolan.. Men hellre sitta i skolan några timmar och vara social än inte göra något alls. Fast hemma är det julstök borde slå in julklappar men det har inte blivit så.
Men imorgon är det skola vet inte vilka ämnen jag har och vilka jag inte har så kan det gå när lärare inte informerar ordentligt. Sen på kvällen blir det minijul med moster, hennes kille och kusin.
Vi hörs antagligen imorgon!
Jag ska ta nya bilder jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0