"Vilka vänner?"

Igår var jag hos Linnea med Eira och Sofia lite Wii, mat och spelet vuxenpoäng. Jag blev äldst hela 13 år blev jag wow.. Angående rubriken det var en fråga som var "Umgås du med vänner minst tre helger i månaden?"
då svarar Eira: "Vilka vänner?"... Det var mycket roligare när man var där och hon lät väldigt ensam. 
Idag ska jag leta kläder att ha på dop hmm vad ska jag ha på mig... Och jag måste till skopunkten.
Igår fick jag hem mina nya fina iphone skal :D

Så här ser dom ut men bilderna är tagna från google andvänder det svarta just nu.
köpte båda för bara 18 kr på tradera :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Tradera is thaaaaa Shiiieeet! :D haha älskar att köpa saker där...

2011-08-16 @ 16:34:41
URL: http://aluxandra.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0