26/8

Hej! Sitter hemma och kollar på ett komplicerat(stavas) avsnitt av 7th heaven. Haha undebart!
Idag började jag 8.40 typ och hade lektion till 9 sen fick vi gå hem -.- ONÖDIGT! Det var bara hej jag heter det och det. Jag ska ha er i det här ämnet här får ni böcker det här är målen. Hejdå. DÅ gick vi till vår mentor och hon sa att schemat inte är klart och det som finns är fel. och massa jobbigt! Menmen så är det med skolan.
Efter det följde jag med Natta till stan för att fixa med hennes kort sen till Jakan för att gå i Jakanscentrum jag köpte en Harry Potter bok, röda leggins, långärmand tröja, nagellack och handledsvärmare/torgvantar (har velat ha sånna jätte länge) Jag som inte skulle köpa något...
Och nu sitter jag här. I hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0