4/4

Idag skola hem skola för att göra prov hem prata med bettan och leka med hundarna gå till ungdomsgruppen sen hem. Så har min dag kortfattat sett ut. Gick till skolan hade Natur sen gick jag hem för orkade inte sitta i skolan i timmar sen tillbaka till skolan för att göra BUP provet blev klar på typ en kvart. Sen hem där va mammas kompis bettan med hundarna så prata med henne om massa grejs och lekte med hundarna. satt vid datorn och sen gick jag till ungdomsgruppen det var INGEN där. bara jag och sen kom Rodney som inte är i våran ungdomsgrupp utan skulle vara där och hälsa på han va lite besviken på att ingen var där men men vi hade trevligt allafall Jag, Rodney och Anna. Sen fick vi ta hem chips och godis från övernattningen Rodney tog godiset och jag Chipsen haha. Typ allt jah har att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0