26/4

Tjena!
Här sitter jag och väntar på att gå till skit skolan blä!
Sitter och kollar på Glee älskar den serien!!!!!!! Är grymt trött, hur kommer det sig att på lovet vaknar man tidigt av solen som lyser in men när man måste gå upp samma tid man vaknat på lovet så orkar man inte? Ikväll blir det nog möte inför Gotland. 
Blir så förbannad på min skola det står att vi måste gå på 6 Projektredovisning på två dagar men det står inte när någon av dom är. Hur har dom tänkt att vi ska kunna gå på dom om det inte står när? 
oj va jag klagar men jag är så jävla skoltrött och pluggtrött att jag inte orkar.
Men nu måste jag göra mig klar för att ge mig iväg till skolan när jag ska göra det.
Seeeee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0