2/4

Hej!
Fredag praktiken sen träffade jag Eve i stan för min praktik är ju där och vi skulle till Linnea senare. Vi bara gick lite sen kom Eves kille Vincent och Eve och Vincents kompis Marcus vi typ stod och pratade lite sen gick vi och letade efter ett McDonalds som inte var fullproppat med folk efter ett tag hittade vi ett wiho! Vi satt där och typ käkade lite efter ett ganska långt kanske en timme tag kom Egil och kanske 5-10 min senare kom Linnea. Asså ja dom är ju som dom är va ska man säga xD Haha sen drog jag och Eve med Linnea hem till henne för vi skulle ha Wii kväll. Vi Gjorde pannkakssmet och sen åkte vi för att köpa godis men vi missa bussen på väg tillbaka och orkade inte vänta en halvtimme på nästa så vi gick. Stekte pannkakorna och åt dom. Sen spelade vi lite olika wii. KUL! Vi gick och la oss nån gång och sov fett länge :O åt ftukost sen åkte jag hem och då gick jag på Justin Bieber filmen Never say never. Har typ inte gillat honom men syster och hennes kompis skulle se den och den va grym och Alex mörda mig inte nu men jag gillar honom nu efter att ha sett filmen. Haha och jag tycker den är mycket bättre än Michael Jackson filmen tyvärr.

Imorgon blir det plugga Bup.

Kommentarer
Postat av: Alex

Om du menar att jag ska mörda dig? :o

Nej nej... Måste ju faktiskt erkänna att jag sjunger me lite när hans låtar kommer på radion/via datorn här hemma med, så du behöver inte oroa dig =)

2011-04-02 @ 21:26:51
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0