de senaste dagarna

Oj det va några dagar sen jag bloggade typ onsdags senast.. I torsdags var det konfisar vi hade fotografering det gick nog bra tror jag en blid lipade jag på och en bild skäller jag ut en konfis hoppas han inte väljer dom xD
I Fredags var det sista dagen på praktiken :(((((( fick typ vykort som alla barn gjort själva till mig dom skrev jätte fina saker till mig när jag läste dom på väg hem satt jag och grina som en bebis och jag fick blommor så sööta! kommer sakna dom super mega mycket!! Sen när jag kom hem åkte jag och fota med pappa (bilderna kommer ikväll eller imorgon). Imorse (typ 8) gick jag, mamma och pappa en två timmars promenad självklart var kameran med (bilder kommer antagligen imorgon) sen åt vi frukost på IKEA. Sen har jag bara varit hemma lagt in bilderna på minnet och försökt skriva skit svenskan....
Här är lite bilder på vykorten jag fick av mina små sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0