Måndag 22/11

Hej!
Här sitter jag! Ska iväg till skolan om typ 15 min fast jag vet inte om jag börjar 9 för min lärare skulle maila och säga om jag skulle komma 9 och göra uppgifter eller om jag skulle börja vanlig tid (9.45) hur som helst skulle hon ha mailat så jag skulle veta säkert men har jag fått något mail nej har jag fått något meddelande på schoolsoft nej -.- blir så trött på att lärare säger att de ska maila och sen aldrig gör det -.- Så det är bara att gå till skolan 9 och hoppas på att hon är där.
(bilden är från googel för det är just matte jag ska ha)
Hur som helst ska jag ha matte till 14.30 men 40 mins paus asså från 9.45 till 14.30 men kanske från 9.00 till 14.30 vilket suger grymt mycket jag hatar matte och har svårt för matte asså hemskt!
Aja nu ska jag sluta klaga om min skola och göra mig klar för skolan och snart ge mig iväg.
Efter skolan blir det ungdomsgruppen! Kanske hör av mig sen Ha en bra dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0