Godmorgon i snön


Godmorgon i snön! bilderna är rykande färska tagna för 10 min sen inte de snyggaste men jag orkade inte hålla på för mycket. Vaknade runt halv 9 idag fett skönt att få sova :) har ingen skola idag. ska antagligen gå och klippa mig vi får se vi får se...
Igår vid 3 halv 4 drog jag till kyrkan för att först ha konfirmander sen kom några från SKUV och då skulle äta slå in julklappar till de fattiga i tallinn men först bestämde sig Anna att vi skulle köra vårat lucia tåg för SKUV människorna det gick så där men efter blev jag typ helt yr i huvudet och hela rummet snurra och huvudet skulle expolodera känndes det som och ingen hade huvudvärks tabbleter... Och det va ju inte tyst heller efter att alla hade ätit hjälptes vi från våran ungdomsgrupp åt att diska och sånt sen började vi slå in julklappar det var grymt kul och jag tror inte jag har skrattat så mycket på väldigt väldigt länge. tyvärr har jag inga bilder för jag orkade inte ta upp kameran och jag hade inte tid att ta med mobilen om det kommer upp några på facebook kankse jag kan lägga upp. Men nu ska jag klä på mig och göra mig klar för att gå och klippa mig om jag orkar hehe.
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0