6/11-10


Bilden har inget med texten att göra men gillar bilden

Hej! Jag borde plugga matte för jag har prov på måndag men istället sitter jag och lyssar på musik på Spotify. Men så kanske det kan bli xD
Igår kväll till typ 11 idag va jag hos Eve med Linnea. Sofia va också där men åkte igår kväll. Vi hade mys med pizza, chips, godis, film, musik och babbel haha. Har typ inga bilder har typ 1 men jag orkar inte föra över den. Idag kommer farmor och äter middag och vi ska till farfars grav. Oj helt plötsligt blev det mycke snack om vad som har hänt och vad som ska hända har inte varit så mycket sånt.
Hoppas alla hade en bra fredag nu ska jag nog plugga lite matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0