23/11

Godmorgon sitter här vid pappas datorn när jag borde plugga det sista inför fritidskunskapsprovet och göra mig klar till skolan men nej jag sitter här haha.
Hade aldrig matte grejen igår så jag hade "bara" 4 timmar och 45 minuters matte MAN KAN INTE HA DEN MIN HJÄRNA SMÄLTER!!! läraren sa till och med nej nu orkar inte jag räkna mer och då var det en timme kvar... Jaja nu ska jag sluta babla på om den här.
Bilden som kommer där nere är bilden som togs innan jag skulle spela Ginger-Jenny en jätteblåst bloggerska typ i Järfälla Lokal-TVs Julpogram haha Jaja nu vet ni det också vi hörs och ses <3
BTW Ginger-Jenny ska vara JÄTTE överdriven med allt smink hår allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0