Sista dagen på året

Nyårsafton idag då sista dagen på året imorgon börjar ett nytt år 2011 och inte 2010 längre. haha kommer bli jobbigt att skriva eftersom man har skrivit 2010 ett helt år. Som när jag började BF2 ville jag skriva BF1 hela tiden jaja helt onödig info där.
Sitter här och kollar igenom mina nyårslöften, mål för 2011 och lite sånt, Brukar inte ha nyårslöften men jag har faktist en hel del nu och en hel del Mål också för den delen.
Har ni några nyårslöften? Eller/och Mål för 2011?
Jag säger inte va jag har för nyårslöften utan har det mer för mig själv vet inte varför men det känns bättre. 
Tänkte först göra som alla andra och berätta om året men jag kommer inte ihåg va jag gjorde förra januari tex hehe dåligt minne. Det jag kommer ihåg att jag hade en jätte bra sommar med Konfaledare på Gotland, Alholmen hos Linnea med några av mina underbara vänner, Gekås med famlijen och Malin och mycke mer trevligt. Jag hoppas 2011 blir ett bra år.
Nu ska jag torka håret och sminka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0