December

Jag har tänkt och är inte säker på att jag ska fortsätta med listan vi får se vi får se...
Idag va jag i skolan hela dagen och sen nu lyssnar jag på Harry Potter. Ska nog göra bloggen till en vinterblogg men jag ska ju göra om den vid jul igen så vi får se vi får se...
Jag hade min mössa idag fett nice :)
Jag måste snart börja plugga på hälsopedagogiken har prov 9/12 asså varför ska alla lärare sätta prov sista veckorna? Så mobbat  man vill och orkar inte plugga då. Anna undra om jag skulle me på SKUV idag men va tvungen att säga nej pågrund av plugg...
Aja nu har jag iallafall bestämt att jag kommer inte hinna skriva listan varje dag så jag kommer skriva de dagar jag har tid att skriva. Nej nu blir det hälsopedagogik sen blir det redigera bilder bloggen blir så tråkig utan bilder och jag vill sätta min stämper på bilderna innan jag lägger upp dom och ev göra en ny header med mera.
Ha det bra så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0