Day 03 – Your parents

Day 03 – Your parents
Mina föräldrar är som de flesta andras väldigt pinsama ibland men jag börjar komma över det. Mamma och Pappa är jätte bra föräldrar! Dom hjälper mig med det mesta stöttar mig och är helt underbara!
Jag skulle helt seriöst inte klara mig utan mina föräldrar så jag fattar inte hur det ska bli när jag ska flytta hemifrån. Jag vet att jag kan prata med mina föräldrar och jag hoppas att mina barn (om jag får vilket jag hoppas) älskar mig lika mycket som jag älskar mina föräldrar och har samma förtroende för mig som jag har för mina föräldrar och jag säger igen ibland är dom för pinsama och ibland (ganska ofta) bråkar vi men jag älskar dom jätte mycket!
(hittade ingen bra bild)
Ja jag vet inte vad jag ska skriva mer om det här ämnet. Jag har iallfall bestämt mig för att jag inte hinner skriva den här listan men ska spara den så kan jag svara på den någpon gång ibland om jag inte har något att skriva :)
Ha det bra så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0