Day 01

Day 01 – Introduce yourself
Jag heter Linnéa. Jag är blyg när jag träffar folk första gången pratar knappt men när jag träffar personer mer börjar jag prata som bara den man får typ inte tyst på mig haha. det tar mig kanske en två gånger sen pratar jag som bara den. Jag tycker andra är viktigare och tar alltid andra i första hand före mig. Jag bjuder ofta på mig själv genom att se helt galen ut på bilder hoppa omkring som en galning och liknande saker. Jag hatar att prata inför klassen eller liknande. Jag har dyslexi men älskar att läsa. Jag är ett stort fan av Harry Potter och Twilight och jag är lite nörd haha. Jag är glad för det mesta och älskar att skratta. hmm vet inte vad jag ska skriva mer... nu skriver jag inget mer orkar inte skriva mer om mig. 

En Linnéa tagen för någon månad sen och en liten Linnéa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0