21/12

Hej sitter vid pappas dator för det var ingen idé att slå på min. Idag åkte jag vid 9 för att gå på Evelinas skolavslutning med Linnea. Det va mysigt saknar skolavslutningarna lite från när jag gick där (Det är en skola från typ 6års till 12:an(3:an i Gymnasiet)). Sen åkte vi tre in till stan åt lunch buffé på Pizza Hut och gick i affärer till typ 4 när Linnea åkte. Då kom Eves kille och hans kompis och då var vi i stan ett tag. Sen åkte vi till brommaplan och ja jag vet inte varför. Sen visste jag inte hur jag skulle åka om jag skulle ta bussen till spånga och sen tåget åka till Vällingby och sen buss eller åka till stan och sen tåget haha det blev det sista för tunnelbanan stod inne och det var ett stort misstag eftersom det va kö och massa knas så det tog mycke längre tid. Sen när vi äntligen kom till Centralen följde Eve och hennes kille med mig till tåget och jag åkte hem alla tåg var försenade och proppfulla. När jag kom hem åkte jag med mamma och pappa till Willys och handlade. Kollade på "ung och bortskämd" nyss tyckte om att Daniel vann av dom som var kvar fast min favorit va Tim-Joel för han gjorde mest i huset.
Har tyvärr ingen bild. Hörs imorgon!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0